31 mar. 2010

Amenajarea creativa a spatiului

Intotdeauna mi-a placut sa creez in jurul meu un spatiu deosebit. Am descoperit de curind un concept interesant, care completeaza ideea de "acoperis verde", aducind gradina in interior. Acest concept poate fi denumit "peretele verde". In imaginile alaturate se vad plante artificiale (unii designeri utilizeaza plante naturale) care ies din pereti. Deoarece orice coltisor de natura are darul sa ne relaxeze atunci cind suntem stresati sau obositi, ideea a prins repede la public. Eu am gasit imagini extrem de frumoase, care integreaza acesti pereti verzi in locuri publice, dar si in spatii private. Bucuria de a sta in natura compenseaza momentele de tensiune si ne reda echilibrul psihic, atit de necesar unei vieti agitate din mileniul trei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu